مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-06سياسي

یادداشت| صادق الوعد


هنوز به نیمه ماه نرسیده وعده اش وفا کرد و به همین سبب باید از وی به استاندار اهل عمل یاد کرد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ یادداشت مهدی چاپاری: هنوز به نیمه ماه نرسیده وعده اش وفا کرد و به همین سبب باید از وی به استاندار اهل عمل یاد کرد.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی، ابتدای شهریور ماه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت نشست خبری با همه اصحاب رسانه استان داشت و در این نشست علاوه بر تشریح برنامه ها و پروژه های هفته دولت که در این دولت سیزدهم به سرانجام رسیده بود سخن گفت.

اساسی ترین موضوعی هم که از آن سخن به میان آورد اتمام 933 پروژه نیمه تمام از دولت های قبل در خراسان جنوبی بود که می توان از آن به عنوان برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم یاد کرد.

در این نشست خبری بعد از تشریح برنامه های هفته دولت توسط استاندار هر کدام از خبرنگاران حاضر در این نشست سووالاتی در حوزه های مختلف از عالی ترین مقام دولت در استان پرسیدند که استاندار در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در مورد راه آهن اشاره ای به برگزاری مراسم کلنگ زنی ساخت این ابر پروژه در آینده ای نزدیک کرد.

در آن جلسه وی اعلام کرد: طی دو ماه آینده مراسم کلنگ زنی کلان پروژه راه آهن خراسان جنوبی انجام می شود، گرچه کار ساخت راه آهن از مدتی قبل شروع شده و هم اکنون نیز شرکت مجری، در حال انجام عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| صادق الوعد

یادداشت| صادق الوعد